אולפן הקלטות נייד - עד אליכם מבלי לזוז מהכורסא!

חדש חדש!
אולפני K.S מגיעים עד אליכם!!
מעכשיו כבר אין צורך להתלבש או להתאפר או לדאוג לבייביסיטר!
אנו נגיע עד אליכם ונפיק עבורכם שיר איכותי ומקצועי ללא פשרות!

אנו יודעים שלקראת אירוע בר מצווה / בת מצווה הזמן קצר והמלאכה מרובה ומכאן בא הרעיון של אולפן הקלטות נייד בכדי להקל על הלקוחות שלנו מצד אחד ומצב שני לא יפגע בסטנדרט המקצועי של אולפן ההקלטות סטנדרטי

אולפן הקלטות נייד
אולפן הקלטות נייד

לאילו הפקות מתאים אולפן הקלטות נייד?

בעידן של היום כאשר הטכנולוגיה הולכת וצוברת תאוצה רבה, אולפן הקלטות מורכב ממחשב חזק, כרטיס קול מקצועי, מיקרופון קונדנסר איכותי ואזניות ולכן, כבר אין צורך בכל הברזלים שהיו בעבר..

בעבר כל אפקט שרצינו, היה עשוי מפאנל מברזל כאשר היינו חייבים להחזיק עגלה גדולה ולעתים אפילו 2 עגלות אשר משורשרות בין מכונות אפקטים והקלטה.

לקחנו ציוד מקצועי וחדיש אשר ניתן לניידו בקלות ובכך אנו יודעים לתת פתרונות הקלטה מההפקות הכי קטנות להפקות הכי גדולות שיש.

ההפקות המתאימות לאולפן הקלטות נייד הם: הקלטת שיר לבר מצווה, הקלטת שיר לבת מצווה, הקלטת תלמידי בתי ספר ( טקסים, מסיבות סיום וכ"ו..), מקהלות, להקות ואפילו מקומות עבודה שרוצים לתת שיר במתנה לבוס, הרי מאוד מסובך לגרום לכל העובדים או התלמידים להגיע באותו היום ובאותה השעה אל האולפן ולכן האולפן יגיע עד אליכם!

 

אולפן הקלטות פרימיטיבי
אולפן הקלטות פרימיטיבי

איך זה עובד?

אז איך זה עובד באמת? הכי פשוט שיש!

אנו מגיעים אליכם עד הבית עם כל הציוד,

בבית נבחר פינה שקטה וטובה ומבחינה אקוסטית (בכל בית ישנה פינה כזאת ואנחנו נדאג לזהות אותה), נבצע את ההקלטות לאחר חימום קולי והתאמת סולם,

בסופו של דבר אנו לוקחים את ההקלטות אל האולפן שלנו אשר נמצא בחולון ושם אנו נעבד את כל ההקלטות, נעצב סאונד ונתקן זיופים (מיקס ומאסטרינג), את התוצאה, אתם תקבלו ישירות למייל באיכות מדהימה שלא מביישת אף זמר או זמרת!

דוגמאות להקלטת שיר